كلمات معبرة ومؤثرة عن الحياة , خبرتي بالحياة تلخصها الكلمات

عبارات معبره و مؤثره عن الحياة

خبرتى بالحياة تلخصها الكلمات

كلمة مؤثره عن حياتى

الحياة عبارة عن مجموعة خبرات و معلومات بنكتسبها و بتاثر فينا و بتخلق منا شخصيات مختلفة

 

 

وبالتاكيد كثير منا بيقع في اخطاء و تسبب له مشاكل عشان كدة من الأفضل لينا اننا نتعلم

 

ونستمع لناس اكبر مننا عشان نتجنب الوقوع بالاخطاء اللي و قعوا فيها

 

 

وعشان كدة جاء المثل الشعبى الشهير اللي بيقول الشخص الذى يكبر عنك بيوم لديه

 

خبرة تسبق خبرتك سنهفالحياة هي كنز المعرفة و بحر التعلم و هي المدرسة التي تؤثر

 

وتتحكم بشخصيه كل شخص منا حسب ما عاش فيها من مواقف و تجارب

 

فلابد و إن تجعل من كل ثانية= بعمرك لحظة تعلم و استفاده

 

عبارات معبره و مؤثره عن الحياة

خبرتى بالحياة تلخصها الكلمات

كلمة مؤثره عن حياتى

صورة كلمات معبرة ومؤثرة عن الحياة , خبرتي بالحياة تلخصها الكلمات

صور

 

صورة كلمات معبرة ومؤثرة عن الحياة , خبرتي بالحياة تلخصها الكلمات

 

  • افتقدتك كثيرا

748 views